[Talk-dk] Illustrator-venligt output fra OSM

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Søn Feb 28 14:52:06 GMT 2010

Hej

PDF-filen, Janus snakker om, er eksportfilen fra OSM.

Problemet ligger i at den PDF-fil, eksportfunktionen i OSM giver, ikke
opfører sig efter hensigten, når den åbnes i Illustrator. Der er nogle
baggrunds-lag der ligger forrest. Al tekst ligger ikke som tekst, men som
grafik, således at der er uhyre tidskrævende at ændre det.

Derfor ville der være fedt, hvis der var nogen der havde mulighed for at
generere en pdf/ai, der kan editeres i Illustrator.

Men ellers har du jo ret, mht, pdf-filer generelt.

/Jens
(winlbladh)