[Talk-dk] OSM-heldagsmøde i Århus

Erik Klausen ekl at hjemmebedst.dk
Søn Jan 3 11:28:01 GMT 2010

Hej OSM-ere.

Vi har stemt om hvor når vi skal holde heldagsmøde i Århus, og jeg vil gerne benytte lejligheden til at takke de to, der har stemt ;-)

Vi mødes

    Lørdag den 23. januar kl. 10 hos PROSA, Møllegade 9-13, 8000 Århus C

Vi bruger PROSAs kursuslokale, hvor vi både har projektor og kursus-PCere til rådighed. Der er derfor mulighed for fælles fremlæggelser og arbejde i grupper. Vi har flere opgaver, vi kan gå i gang med, og drømmen er at der bliver 2-3 arbejdsgrupper, der arbejder med hver sin opgave.

Hvis vi virkelig kun bliver 3 personer, går vi nok tidligt hjem. Så hvis du gerne vil deltage, men først kan komme senere, så send mig en besked (eller ring) så du ikke risikerer at møde en låst dør.

Jeg sørger for kaffe og vand. Du kan tage madpakke med til frokost, og vi kan også hente sandwich lige om hjørnet.

Når du kommer til adressen, skal du ringe på ved "PROSA Kursuslokale".

mvh.
Erik Klausen
tlf. 2465 1339