[Talk-dk] Hjælp til at rette fejl med loopings, registreret i keep right!

Carsten Nielsen list_reply at toensberg.dk
Søn Jan 3 19:38:47 GMT 2010

Hej Jens,

Den ser godtnok lidt tricky ud.
http://www.openstreetmap.org/browse/node/8082724      ser ud til at være ok.
http://www.openstreetmap.org/browse/node/439194562  ligeså
http://www.openstreetmap.org/browse/node/8082725      denne ser ud til
at være to gange i way 37519158
http://www.openstreetmap.org/browse/way/37519158     denne gav derimod
en timeout på serveren for mig men gav dog alligevel en liste retur
denne liste indikerer at samme punkt er i way 2 gange, som første og
sidste punkt, hvorfor dette giver fejl i keep right ved jeg ikke
f.eks http://www.openstreetmap.org/browse/way/29400484 har også samme
vej som første og sidste element.

Du kan evt prøve at vælge punkt 8082725 i JOSM og så unglue/adskil veje
("G" tasten)  og se om det giver en forskel.

Carsten