[Talk-dk] Hvordan søger man i relations i OSM

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tir Jan 5 09:29:11 GMT 2010

Hej

Er der nogen der ved hvordan man kan søger i relations i f.eks. DK.
Jeg har prøvet med Relations
Analyzer<http://betaplace.emaitie.de/webapps.relation-analyzer/index.jsp>-
men den komme ikke rigtigt frem med noget, selv om jeg søger på en jeg
kender i forvejen.

Problemet er at jeg mener at have oprettet en cykelrute relation, men har
ikke tilføjet den til Wiki'en. Kan ikke huske hvor den lille bid af ruten er
på kortet, så jeg kan ikke finde den manuelt i JOSM (uden at downloade halve
Sønderjylland i JOSM ;-).

Forslag?

Kan se at der er en gut der har lavet nogle relations lister
(LINK<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relation_lists>)
- han bruger et perl script til at lave listerne - det har jeg ikke styr på,
er der nogen der måske kan lave sådan en liste?

Mvh

--
Jens (Winbladh)