[Talk-dk] Hvordan søger man i relations i OSM

Jakob Riis Josephsen jakob at josephsen.com
Tir Jan 5 10:31:30 GMT 2010

Hej!

<snip>
Er der nogen der ved hvordan man kan søger i relations i f.eks. DK.
Jeg har prøvet med Relations
Analyzer<http://betaplace.emaitie.de/webapps.relation-analyzer/index.jsp>-
men den komme ikke rigtigt frem med noget, selv om jeg søger på en jeg
kender i forvejen.
 </snip>
... Jeg har ingen løsning, men et lille problem jeg har fået som følge samme
problem... Så... Er der nogen der ved om man kan smelte to relationer
sammen, eller skal det klares på den hårde måde?... Det drejer sig om: NCN 3
Hærvejen (61491) og NCN 3 - Hærvejsruten (302437). (Desuden er der vist en
del af ruten som blot er tagget med NCN3 uden at være en del af en
relation).

Med Venlig Hilsen
Jakob Riis Josephsen
jrjosephsen