[Talk-dk] Hvordan søger man i relations i OSM

Carsten Nielsen list_reply at toensberg.dk
Tir Jan 5 17:26:39 GMT 2010

Jeg har tidligere haft samme problem og fik flg. svar.

http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk/2009-July/038150.html

Ærgeligt at du ikke havde opdaget den første relation da du oprettede
den anden,
det var eller derfor at wiki siden
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/DK:Bicycle/Network-Routes
blev lavet.