[Talk-dk] Oversættelse

Kent B. Hansen kent at tpv.dk
Ons Jan 6 10:07:37 GMT 2010

Hej Esben,

Det kan betyde lidt forskelligt afhængigt af kontekst. Min gamle røde
ordbog skriver:

College: sb kollegium; læreanstalt, universitet; højere skole; (am
ogs) fagskole; ~ of education seminarium.

Umiddelbart vil jeg sige at jeg forstår tagget i betydningen: "højere
læreanstalt" - så det må blive mit bud. ;)

Mvh.
Kent B. Hansen