[Talk-dk] Administrative grænser?

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Ons Jan 6 14:08:14 GMT 2010

Jeg kører lige denne diskussion videre i en ny tråd:

Esben Damgaard wrote:

> Med det sagt, så burde vi vel også snart til at få det lagt ind. Nogen
> der kender til hvordan vi skal gøre det. Ligger informationerne frit
> nogen steder?

Vi havde jo en diskussion tilbage i slutningen af oktober 2009, hvor Frank
Sørensen rejste nogle spørgsmål om DAGI datasættet. DAGI står for "Danmarks
Administrative Geografiske Indeling", så mon ikke det er det vi er
interesseret i?

Den foreløbige afslutning på den diskussion var så vidt jeg husker (gider
ikke tjekke efter lige nu) at Frank ville undersøge sagen hos
rettighedshaveren og vende tilbage.

Måske kan du lige melde tilbage med en status, Frank?

Mvh,
Morten (mok0)