[Talk-dk] au universitetspark

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Lør Jan 9 17:29:30 GMT 2010

Hej OSM-venner,

Multipoly plugginet er lige ud af landevejen at bruge. Bivirkningerne ved
ugennemsigtige relationer er nok til at leve med, men det er ikke en køn
løsning...

Natural=scrub og barrier=hedge (som mok0 læste mine tanker og foreslog) ser
ud til at klare den anden del.

Tak for hjælpen

Med venlig hilsen
Rasmus