[Talk-dk] Svar: Re: Import af Statoil service benzinstationer

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Ons Jan 13 10:24:49 GMT 2010

Hej
 det har du helt ret i. Det samme stunt kan sikkert laves for de andre
benzin stationer, da de har det liggende på deres hjemmesider

F.eks.
OK <http://www.ok.dk/Bilist/FindOK/findok.htm>
Q8 (gps direkte download) <http://www.q8.dk/Butik/Find+butik/GPS.aspx>

Der skal bare tages kontakt - er der nogen der har en fin standard skrivelse
til sådan en kontakt om at få data?

/Jens

Jens K. Winbladh
Brynet 51, 6000 Kolding