[Talk-dk] Import af Statoil service benzinstationer

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Ons Jan 13 11:12:47 GMT 2010

Den 13. jan. 2010 07.57 skrev Jens Winbladh <jens at somewhere.dk>:

> Hej
> Super fedt

+1!

Om jeg må spørge, hvad skrev du til dem for at få data. Jeg har flere
> steder, hvor dette ville være relevant!

Har nogen prøvet at forhøre sig hos Movia om man kan få lov at få og bruge
deres database over stationer og stoppesteder?

De må jo have en liste med stoppestedsnummer, koordinater samt evt.
handikapadgang, bus/tog-ruter m.m. Det sidste kunne næsten være
tilstrækkeligt til at mappe alle busruter.
Det samme kunne være relevant i Århus eller andre steder - eller hvis man
kunne få en samlet database a'la rejseplanen.dk's.

Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul
Edvard Thomsens Vej 19, 5. th
DK-2300 KBH S