[Talk-dk] Styr på Xapi

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Ons Jan 13 13:18:49 GMT 2010

Hej Esben

Boksen for DK må være noget i stil med [bbox=7.7,54.5,12.8,57.9]

Eller hvad?

Når jeg kører den, så downloader den og downloader. mange MB.
Går ud fra at vi snakker om f.eks. 50 stk af shelters i DK (set på dette
link <http://tagwatch.stoecker.eu/Denmark/En/tags.html>)

/Jens

Jens K. Winbladh
Brynet 51, 6000 Kolding