[Talk-dk] Rundkørsler

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Tor Jan 14 09:58:38 GMT 2010

On 14/01/2010, at 03.33, Peter Brodersen wrote:

> Nu har jeg haft et script til at tjekke alle rundkørsler igennem, og
> de vender alle den rette vej (mod uret). Måske der allerede er en
> validator, der tjekker rundkørsler med respekt for nationale
> retninger?

Det resultat undrer mig. Jeg fandt 5-6 stykker med forkert
omløbsretning her i Århus-området på en halv time (det var før jul),
og jeg er næsten ethundrede procent sikker på at de alle var markeret
med roundabout. Er du sikker på at din validator ikke er buggy? For
sjovs skyld kunne du vende omløbet på en rundkørsel og se om
validatoren finder den.

Mvh,
Morten