[Talk-dk] Import af Statoil service benzinstationer

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Fre Jan 15 19:51:26 GMT 2010

Hej

Det er super, jeg har lige sent en ansøgning afsted, for at få alle
vindmøller i DK (energistyrelsen).
(Er lagt ind på wikien)

Er der nogen der har forsøgt med at få fat i
DAGI<http://www.kms.dk/Produktkatalog/DAGI/DAGI-forside.htm>
.

Mener at huske den har været diskuteret før!

God weekend

/Jens

Jens K. Winbladh
Brynet 51, 6000 Kolding