[Talk-dk] Lørdagsmøde i Århus

Erik Klausen ekl at hjemmebedst.dk
Tor Jan 21 12:08:22 GMT 2010

Hej alle.

Husk at det er nu på lørdag, at vi mødes i Århus til diverse forefaldende OSM-arbejde.

Vi starter kl. 10 hos PROSA i Møllegade 9, 8000 Århus C. Har du problemer med at finde frem, finde dørklokken, eller kommer du senere end 10, så ring til mig på 2465 1339.

På dagsordenen er ting som folder til uddeling til nysgerrige/nervøse beboere, forslag til omlægninger i den danske wiki, oprydning og fejlretning i kortet, og hvad vi ellers kan finde på. Er der folk nok, går vi i gruppearbejde med de forskellige punkter.

Jeg sørger for kaffe. Tag frokost med, eller gå med ned i den nærliggende sandwich-bar.

Hvis vi ikke er ret mange går vi nok tidligt hjem. Ring derfor i forvejen, hvis du kommer senere end kl. 10.

Med venlig hilsen

Erik Klausen