[Talk-dk] Lørdagsmøde i Århus

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tor Jan 21 12:37:57 GMT 2010

Hej

Desværre kan jeg ikke komme.
Jeg har for et stykke tid siden lavet to dansk flye, ifbm. et kursus
(kopieret og oversat fra engelsk).
Kan ikke huske hvor jeg fandt den engelske flyer, men den kan ses
her<http://ajr.hopto.org/osm/pr/OSMFlyer-English.pdf>
.

Teksten skal rettes til, da den ikke passer helt godt. Men det er et udkast.

Hvis det er aktuelt, så har jeg mine flyers liggende i InDesign format, med
billeder og font, der må bruges uden copyrights.

Jeg kan rette den til, eller I kan få en kopi til at selv at ændre den I.

Håber at det kan bruges :-)

/Jens
(winbladh)