[Talk-dk] Svar: Re: Lørdagsmøde i Århus

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Fre Jan 22 11:55:25 GMT 2010

Hej Erik

I må gerne være frække og sende evt. ændringer til mig - det ville dog være
best hvis vi lige kunne mødes over det en dag efter mødet. Men det kan vi
snakkes ved om efter i lørdags.

Ang. skovfolderen, så kan den fås i Kolding Turistinformation tryks på noget
fint papir etc.

Mvh
Jens
(winladh)

21/01/10 skrev Erik Klausen <ekl at hjemmebedst.dk>:

>  Hej Jens.
>
> Det ser da flot ud! Det skulle du lægge op på wikien (hvis jeg da ikke har
> overset det derinde). Det kan meget vel tænkes at vi konkluderer, at din
> folder er nok.
> Det er da godt gået; mødet er om to dage, og vi er allerede færdig med
> første opgave :-)
>
> Du behøver ikke sende noget i første omgang. Hvis vi skal arbejde med det
> på lørdag, kommer vi alligevel til at mangle redigeringsprogrammet.
> Hvis nogen af mødedeltagerne har adgang til InDesign skriver vedkommende
> [...]

Jens K. Winbladh
Brynet 51, 6000 Kolding
Tlf. 26 15 09 26
Email: jens at somewhere.dk