[Talk-dk] Lørdagsmøde i Århus

Freek freek_osm at vanwal.nl
Fre Jan 22 23:17:14 GMT 2010

On Thursday 21 January 2010, Jens Winbladh wrote:
> Jeg har for et stykke tid siden lavet to dansk flye, ifbm. et kursus
> (kopieret og oversat fra engelsk).
> Kan ikke huske hvor jeg fandt den engelske flyer, men den kan ses
> her <http://ajr.hopto.org/osm/pr/OSMFlyer-English.pdf>.

Originalen findes her:
http://svn.openstreetmap.org/misc/pr_material/english_flyer_ajr_2008-04/
(inkl. SVG-kilder)

> Teksten skal rettes til, da den ikke passer helt godt. Men det er et
> udkast.
>
> Hvis det er aktuelt, så har jeg mine flyers liggende i InDesign format, med
> billeder og font, der må bruges uden copyrights.
>
> Jeg kan rette den til, eller I kan få en kopi til at selv at ændre den I.
>
> Håber at det kan bruges :-)

Jeg har printed den ud, og jeg kan godt lide formatet og formgivning. Hvis man
printer den på en A4 får man to folder fra et stykke papir, så er det muligt
at printe hjemme med begrænset oplag. Jeg synes dit udkast er sikkert værd at
arbejde videre på.

--
Freek