[Talk-dk] Donation af servere

Johnny Rose Carlsen osm at wenix.dk
Fre Jan 29 11:28:06 GMT 2010

Hej,

Et firma jeg har kontakt til, har 6-8 ældre HP/Compaq servere som de
formentlig ikke længere skal bruge.

Da det koster dem penge at skille sig af med dem, overvejer de at
donerer en eller flere til nogle gode formål.

Hvis nogen af jer kan bruge en server, helst til OSM/Open Source formål,
så skriv lige en kort beskrivelse af formål og behov - det behøver ikke
være langt eller formelt, så vil jeg sende det videre og se om det
måske kan falde et par servere af til det.

Så vidt jeg forstod havde serverne disse specifikationer:

  HP/Compaq 2U
  2xXeon 2.6 GHz
  2x73GB SCSI Disk
  2-4GB RAM

Jeg kan desværre ikke huske modelnummeret, men håber at finde ud af det
til senere.

Bemærk at serveren udleveres fysisk, og ikke inkluderer hosting.

Der er flere der har fået tilbudet, og firmaet vælger selv blandt de
formål de finder bedst.

Jeg kan også kontaktes på telefon 28146004.

Med venlig hilsen,
 - Johnny Carlsen