[Talk-dk] Routable maps

Søren Schmidt Kriegbaum ssk at computopic.dk
Fre Jul 2 13:45:27 BST 2010

Hej Per og andre.

Mulighed for fremsøgning af veje/husnumre afhænger af hvordan kortet er
blevet konverteret fra osm til Garmin-format.
Jeg plejer at bruge de kort der kan hendes på følgende adresse:
http://garmin.na1400.info/routable.php
Kortet på ovenstående adresse er routeble og har også husnumre.

Flere maps kan findes her:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/IT:OSM_Map_On_Garmin/Download

Med venlig hilsen,

Søren Kriegbaum,