[Talk-dk] Routable maps

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Lør Jul 3 13:55:52 BST 2010

Per Laustsen skrev:

> Jeg skylder at fortælle at jeg har benyttet kortudsnit fra http://garmin.na1400.info/routable.php
> . Det fremgår at de benytter mkgmap når de danner kort, men som jeg
> gav 2 eksempler på, så virker søgningen ikke på alle adresser.
> Morten prøvede du om du kunne finde de 2 adresser jeg angav, når du
> skriver "det virker for mig" >?

Nej, OK jeg var lidt hurtig. Hvad jeg mener er, at jeg kan finde en
adresse på min Garmin Legend Cx, og den kan lede mig til den adresse.
Jeg har af og til været ud for at jeg ikke kan finde en adresse, men
det har jeg tilskrevet Garmins ret ringe interface. F.eks. er der
problemer med at finde adresser som starter med de danske bogstaver
ÆØÅ på min model.

Når jeg søger på Syrenvej 20 får jeg heller ikke nogen i Svendborg,
men jeg får: Avlum, Bording, Egå,
Fruering, Galten, Herning, Pindstrup, Ringkøbing, Saksild, Stavtrup,
Vorgod-Barde og Århus. Altså et noget andet udvalg end dig.

Søger jeg på Gråstenvej 213 finder jeg kun noget i Søften.

Så du har ret, noget mystisk er på færde. Beklager jeg var for hurtig
i første omgang.

Mvh,
mok0