[Talk-dk] Routable maps

Per Laustsen perastruplaustsen at gmail.com
Søn Jul 4 10:57:03 BST 2010

Sætter man en by ind og derefter gade er der ingen sammenhænge - gader
starter med numre, så der er noget helt galt med formatet for disse
oplysninger. Jamen det er jo svært når garmin holder på sine hemmeligheder,
hvilket jo er forståeligt. Måske man skulle bede kineserne lave en etrex og
en bilnavigator til osm kort.

Med venlig hilsen

Per Laustsen