[Talk-dk] GPS data

Michael Bojsen bojsen at gmail.com
Søn Jul 11 20:56:23 BST 2010

Hej Jens,

Vi er en lille virksomhed der beskæftiger os med GPS tracking af (primært)
biler. Vores enheder sender datapunkter ind for hvert 10. sekund hvorend
vores kunders materiel bevæger sig hen.

Dvs. at vi ligger inde med lat, lng, heading og speed for hvert datapunkt.

Linket på wiki'en er lige det vi har brug for, så skal vi bare have lavet et
dataudtræk fra vores database der leverer GPX-format :)

Med Venlig Hilsen

Michael Bojsen