[Talk-dk] GPS data

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Søn Jul 11 21:13:04 BST 2010

On 11-07-2010 21:56, Michael Bojsen wrote:
> Hej Jens,
>
> Vi er en lille virksomhed der beskæftiger os med GPS tracking af
> (primært) biler. Vores enheder sender datapunkter ind for hvert 10.
> sekund hvorend vores kunders materiel bevæger sig hen.
>
> Dvs. at vi ligger inde med lat, lng, heading og speed for hvert datapunkt.

Ikke fordi jeg skal fortælle jer hvad I må og ikke må, men det ville
sikkert være en fin ide at anonymisere dataene ved at trække et vilkårligt
antal dage/timer/måneder fra gpx punkterne så man ikke umiddelbart kan
følge folk hvis blot man ved hvor de var på et bestemt tidspunkt.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk