[Talk-dk] navnedisputs

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Tir Jun 1 23:35:37 BST 2010

On 01/06/2010, at 23.37, Freek wrote:

> Har en af jer kigget ind der? Er det faktisk en haveforening der
> tilfældigvis
> også har en brevdueafdeling? Der er ofte flere skilte i selve
> området med f.e.
> praktiske oplysninger. Hvilket navn bruger de der?

Har ikke set om der var et skilt med ordensregler eller lign. Jeg
talte med en af beboerne, og de kalder selv stedet "Brevduekolonien
Dybkjær" som der også står på skiltet ved indgangen (se vedhæftede
billede). Det er ikke påkrævet at holde duer -- og det er ikke alle
der gør det nu om dage -- men de giver prioritet til folk der vil
"flyve med duer" som han sagde.

-- Morten

Navn: P1010818.jpg
Type: image/jpeg