[Talk-dk] Må man flytte de nyimporterede adresser?

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tor Jun 17 18:58:59 BST 2010

Hej Stefan

Nu er der ikke nogen der har svaret på dit spørgsmål, så vil jeg forsøge at
svare udfra hvad jeg kan huske fra tidligere emails.

Hvis du er sikker på adressen ligger forkert, så flytter du den bare.

Går ud fra at opdateringerne ikke går på placering, men mere på de tags'ene.
Om du så skal ændre nogle tags, ved jeg ikke. Men det burde P. Brodersen
vide???

Håber at det hjalp.

PS. hvis du sørger for at dine adresse ændringer ligger i én changeset, så
er det let at rulle det tilbage, hvis guruerne mener at det er relevant.

Mvh

Winbladh