[Talk-dk] Hevm er vi ?

Esbern Snare esbensnare at gmail.com
Fre Jun 18 13:29:44 BST 2010

Goddag

Jeg hedder Esbern (i hverte fald når jeg mapper) og har nu mappet i ca
1 år hovedsageligt på nord og vestfyn. Da jeg startede var der ikke
mange veje, men efterhånden er der kommet en del flere til, og nu
begynder der så at komme detaljer som stier, småvej, skove, åer, søer
osv, men jo mere man ser på landet jo større bliver det, og der er
meget langt til vi kan kalde os færdig, det fik mig til at tænke på
hvor mange er vi egenligt der mapper.

Af tidsårsager deltager jeg ikke i mappingsparty'er og andre
sammenkomster, men alligevel kunne det jo være sjovt at se hvem vi er,
så hvis man har lyst kunne man lige kaste en mail her og skrive hvor
man mapper, så kan vi jo også få en ide om det her er et 5, 10 eller
20 års projekt.

Mvh
Esbern