[Talk-dk] Hevm er vi ?

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Fre Jun 18 20:01:15 BST 2010

Hej Esbern

Du kan tage et kig på brugere i DK siden på wikien, men den er jo kun
aktuelt hvis folk har registreret sig som danske bruger på wikien.
(LINK)<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Category:Users_in_Denmark>

Jeg mapper primært i Kolding området (hvor jeg bor., hvor jeg er temmelig
godt igennem den nordlige del.
I forbindelse med en del kørsel i mit job, så kommer jeg en del rundt i
regionen og deraf mapper jeg lidt overalt i region syd.
Jeg går op i at mappe naturområder, herunder skovstier, vandre ruter og
shelters. En del kørsler på MTB i nye skovområder, giver en del nye stier i
OSM. :-)

/winbladh