[Talk-dk] Hevm er vi ?

Esben Damgaard maillist at hvemder.dk
Man Jun 21 13:08:57 BST 2010

Jeg hedder Esben :)

Jeg mapper hovedsageligt i Odense, og hver gang jeg skal hen et nyt sted
sætter jeg min mobil til at "optage".
Jeg er på det sidste blevet utrolig interesseret i pois. Altså
supermarkeder, barer, bagerier osv. og deres meta-data. Jeg har lavet et
program til min mobil [1] der kan udnytte nogle af de informationer.
Disse data muliggør nogle helt nyt muligheder: Vis mig en cafe der er
åben og har en computer med internet til fri afbenyttelse. Det er en
information jeg synes er utrolig sej, og den er kun mulig ved OSM.

[1] PoiGuides: http://github.com/Ebbe/poiguides