[Talk-dk] Hevm er vi ?

Kim Foder kim at foder.dk
Man Jun 21 20:09:47 BST 2010

Hej

Jeg hedder Kim (Kif når jeg mapper), og jeg er en OpenStreet Mapper ;)

Jeg kortlægger mest i det sydfynske, men som de fleste har jeg GPS'en
kørende når jeg kommer omkring i det ganske danske land. Jag har
kortlagt det meste af vejnettet i Svendborg og omegn med min mobil
telefon, og er godt i gang med de mindre byer omkring Svendorg. Pt.
bliver det ikke til så meget mapping, da jeg har fået ny telefon, og
først skal have fundet / lavet noget fornuftigt mapping software.

Det glæder mig at se hvor meget Danmarks kortet har forandret sig i de
par hvor jeg har været i gang.

Keep up the good work.

Kim