[Talk-dk] Hevm er vi ?

Søren Schmidt Kriegbaum ssk at computopic.dk
Tir Jun 22 08:21:16 BST 2010

Heysa.

Jeg heder søren/comzone på OSM.
Jeg har primært mappet omkring dronningemøller som ikke rigtig
eksisterede inden jeg gik i gang i OSM.
Ellers mapper jeg en masse skovstier når jeg geocacher, jernbaner og
andet.
Der ud over prøver jeg på bedste beskub at få private virksomheder/det
offentligt til at se ideen i at bruge/deltage i OSM.

Mvh
Søren