[Talk-dk] Hevm er vi ?

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Tir Jun 22 12:02:37 BST 2010

Jeg hedder Claus Hindsgaul (også i OSM),

Jeg bor i Ørestad en måneds tid endnu, hvor jeg har arbejdet på at få alt
det nye, som man ikke kan se på f.eks. Yahoo, beskrevet. Jeg har tegnet
veje, stier, større bygninger ind, og tager for tiden nogle GPS-ture om de
kunstige søer på golfbanen. Jeg har også arbejdet en del på Amager Fælled og
Kalvebod Fælled.

Jeg tager ikke ud bare for at mappe, men når jeg alligevel skal ud og lufte
barnevognen eller cykle på arbejde, vælger jeg gerne en ny vej og tænder
GPS'en.

Efter en diskussion her på listen i efteråret har jeg også brugt en del
krudt på at rette op på cykelstinettet i København ud fra den vejledning, vi
nåede frem til.

Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul
Edvard Thomsens Vej 19, 5. th
DK-2300 KBH S