[Talk-dk] Brug af plantegninger af Århus Universitetshospital Århus Sygehus på OSM

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Man Mar 1 12:58:52 GMT 2010

Hej OSM'ere,

Jeg har, på vegne af os danske OSM-brugere, indhentet tilladelse fra Århus
Universitetshospital Århus Sygehus til, at inkludere deres skitserede
plantegninger over deres tre matrikler i OSMs datasæt. Der er umiddelbart
nogle små uregelmæssigheder i skitserne som jeg, skal have styr på før jeg
inkorporerer data, men min umiddelbare vurdering er, at det ikke er noget
reelt problem når jeg lige har kigget på sagerne on-site igen.

Med venlig hilsen
Rasmus