[Talk-dk] Svar: Kort til konference-avis - nogen der kan give en hånd frem til mandag?

Janus Sandsgaard JSG at itst.dk
Tir Mar 2 14:55:59 GMT 2010

Mht. til det "næste", du spørger til:

Jeg er i gang med at planlægge en session på konferencen (45 min) om kort, communities og offentlige myndigheder. Her kommer en oplægsholder og fortæller om, hvordan Kolding Kommune valgte at bruge OSM, da man skulle udgive denne pjece Marielundskoven. I den forstand er OSM repræsenetret. Her lige før deadline mangler de sidste detaljer og evt. andre oplægsholder at falde endelige på plads. Jeg arbejder er på sagen. Stay tuned.

Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde en stand. Pladserne er simpelthen booket op til over begge ører, men det er muligt vi kan finde en løsning, hvor en oplægsholder laver en demo ved et cafebord eller lignende i tilknytning til sessionen. Det virkede rigtig godt, da vi holdt konference om "Offentlige Data i Spil", hvor Peter Brodersen stod og fortalte om sit arbejde.

Mvh
Janus