[Talk-dk] OSAK vs KMS kort

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Ons Mar 3 21:38:23 GMT 2010

Jeg har forsøgt mig med at lave et overlay der viser hvor mange adresser
vi har fået opdateret fra OSAK. Efter lidt slåskamp med diverse dele af
OSM softwarestakken er her et fornuftigt resultat (de røde prikker er
nodes der er opdateret fra OSAK):

http://home.rasher.dk/

Bemærk at det er hostet på min computer derhjemme, så den vil være slukket
til tider, og måske vise noget andet hvis jeg har brug for den til andre
projekter, så hvis ikke du lige får et kort over Danmark - så prøv igen
senere :-)

Overlayet er kun renderet indtil zoom 16, så de to højeste zooms mangler.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk