[Talk-dk] KMS-data om kommune-grænser, postdistrikter m.v.

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Tir Mar 9 10:10:26 GMT 2010

On 09-03-2010 10:56, Janus Sandsgaard wrote:
> Kære OSM'ere
> Tænkte dette måske kunne være interesant for OSM: Min kollega Finn
> Jordals nyhedsbrev, der denne gang handler om data fra Kort- og
> Matrikelstyrelsen, der viser grænser for regioner, kommuner,
> postdistrikter m.v.

Vi har tidligere haft en diskussion kørende om netop dette datasæt. Der
var uklarhed om vi havde lov til at importere det til OSM, og konklusionen
var at vi hellere måtte vente, og bede om eksplicit svar fra KMS. Siden er
der ikke sket noget.

Har nogen taget kontakt til KMS, eller strandede det der?

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk