[Talk-dk] Færgeruter

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Man Mar 15 20:31:32 GMT 2010

Hej

Efter at have kigget på ÖPNV
kortet<http://www.%C3%B6pnvkarte.de/?zoom=7&lat=56.25941&lon=10.3723&layers=BT>,
så jeg at ingen af de danske færgeruter er lavet med relationer. (OK, der
var et par stykker, der var tagget med relation)

Jeg har så tagget et par stykker, men vi har alligevel en del færger i DK,
så det tager sin tid.

Derfor har jeg oprettet en statusside om færgeruter i wiki'en:
link<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/DK:Ferry-Routes>- kunne
forstille mig at vi kunne gøre siden komplet i løbet af rimeligt
kort tid.
Herunder har jeg oversat den engelske siden, om hvordan man tagger
færgeruter, status siden linker til den. (direkte
link<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Tag:route%3Dferry#Relationer>
)

Jeg har lagt et link på den danske forside under vigtige statussider (selvom
jeg ikke synes det er så vigtigt)

/Jens
aka. winbladh