[Talk-dk] FW: Hjælp med Utterslev mose

Polderrunner opn-osm at ngc7000.org
Fre Mar 26 20:13:40 GMT 2010

Ser ud til at jeg efter et par iterationer har fikset problemet.

1) Slettet den gamle relation. Den var efter min viden ikke korrekt. Det
er søen, der skal have huller (= øer), ikke den ydre park.
2) Lavet ny multipolygon med søen som outer og alle øerne som inner.
3) Tagget alle øerne med natural=water, så de svarer til tagget på
"outer". Burde ikke være nødvendigt, men hele parken forblev hvid indtil
jeg også taggede øerne.

Layer tagget virker kun på veje og har i Mapnik ingen virkning på
landuse, natural eller lignende.

Ole/polderrunner