[Talk-dk] Skibsruter?

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tir Maj 4 06:41:15 BST 2010

Hej

Jeg vil lige gøre opmærksom på at jeg har tagget de fleste færgeruter i
Syddanmark efter definitionen på tagget:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Tag:route%3Dferry.

Herefter oprettede jeg en Færge rute oversigt for DK:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/DK:Ferry-Routes, ligesom for cykel ruter
etc.

Mvh

winbladh