[Talk-dk] Adresser på nye veje - og andet godt nyt

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Ons Maj 12 14:06:17 BST 2010

Fint. Her er et par at starte på (alle i 2300 KBH S):

Kay Fiskers Plads
Digevej
Tom Kristensens Vej
Selinevej
Skydebanevej
Kaj Munks Vej

Følgende har jeg kommentarer til:
Ørestad Boulevard         (husnummer 39 eksisterer fra KMS 2002 - ude midt
på en golfbane!)
Edvard Thomsens Vej   (kun husnummer 4 eksisterer allerede fra OSAK 2010)
C. F. Møllers Alle          (vil du have accenter med i Allé?)
Nordre Digevej           (her er der bygget nyt på dens ULIGE side. LIGE
husnumre eksisterer allerede)

Claus