[Talk-dk] Adresser på nye veje - og andet godt nyt

Peter Brodersen peter at ter.dk
Ons Maj 12 14:41:14 BST 2010

Hej,

Så er de alle tjekket. AWS kendte dog ikke til en Skydebanevej i det område.
Der var én i Dragør, der dog næsten var helt tjekket i forvejen.

Ørestad Boulevard 39 blev i øvrigt flyttet ca. 1,3 km i samme omgang :-)

C.F. Møllers Allé: Det er let nok at slå vejen op, med eller uden accent, så
det er ikke så vigtigt. Jeg bruger OSAKs vejnavns-notation i oprettelserne.

- Peter Brodersen