[Talk-dk] Adresser på nye veje - og andet godt nyt

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Ons Maj 12 19:39:09 BST 2010

Alletiders, så er der kommet prikker de rigtige steder på kortet, så vidt
jeg kan se.

Skydebanevej kan muligvis være nedlagt; flere af Selinevejs adresser ligger
langs den gamle Skydebanevej. Det må jeg ud og tjekke ved lejlighed.

Jeg havde i forvejen en fornemmelse af at området omkring Tom Kristensensvej
var skævt mappet. Det har adressernes placering absolut bekræftet! GPSen må
vist være gået fejl mellem de høje bygninger, da de blev mappet.

Du får lige nogle flere nye vejnavne:

Kay Fiskers Vej
Arne Jacobsens Alle     (Har allerede et husnummer 13 fra OSAK 2010)
Hannemanns Alle
Ove Arups Vej
Center Boulevard
Kanalvej
Otto Baches Alle
Asger Jorns Alle
Robert Jacobsens Vej
Richard Mortensens Vej
Ejler Billes Alle
Metrovej
Kanonvej    (måske uden adresser)
Kalvebod Sti   (måske uden adresser - danner grænsen mellem postnummer 2300
og 2770)

Og et par haveforeningsstier fra OSM. Ved ikke om de er officielle veje:
Funkisgangen
Jasmingangen
Mimosegangen
Kornvalgangen