[Talk-dk] Adresser på nye veje - og andet godt nyt

Peter Brodersen peter at ter.dk
Ons Maj 12 20:21:17 BST 2010

Hej,

Så er de oprettet.

"Kærhaven" er nedlagt til fordel for de nye veje (som er oprettet uafhængigt
af Kærhavens eksistens). Når jeg har fået opdateret mit script til at
slette, får jeg mit script til at slette de gamle Kærhaven-nodes. Ellers kan
man altid gøre det manuelt.

Jeg kunne ikke finde nogen adresser på Rojgårdvej. Storkemosevej havde to
reserverede adresser (nr. 10 og 14), men de har endnu ikke fået deres
placeringer tildelt.

- Peter Brodersen