[Talk-dk] Adresser på nye veje - og andet godt nyt

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Tor Maj 13 21:19:33 BST 2010

Fornemt, Peter.

Jeg har udnyttet de nye rimelige fixpunkter til at optegne en del af de nye
højhuse i Ørestaden; de er svære at få placeret med GPS. Man kan lave
pejlelinjer med GPS'en på afstand, men der skal mange til, og man kommer
aldrig rigtig langt fra højhusene herude. Og så er de alt for nye til at
være med på vores Yahoo-luftfotos.

Kiggede lige forbi "Skydebanevej" - den havde rigtigt nok ikke længere noget
eget gadeskilt, og hedder derfor Selinevej nu. Det er også rettet.

Så dine nye adressepunkter gør god gavn :-)

Ved Amager Stand er der en ny vej, "Øresund Parkvej" i 2300, som du da også
lige kan tage med :-)

Claus

--
Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul