[Talk-dk] hjælp til tracing fra taxier, busser, skraldemænd

Rune Kruse rune at krusedulle.net
Tor Maj 20 22:19:47 BST 2010

Det ved jeg ikke, men det er en oplagt idé som jeg afgjort synes der bør
arbejdes videre med.

Hvis man kontakter taxa-firmaer etc. så foreslår jeg at man på forhånd
konsulterer og sidenhen opdaterer siden her:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Permissions
den har tilformål at sikre de samme firmaer ikke bliver kontaktet af mange
forskellige, af hinanden uafhængige personer.

/Rune Kruse