[Talk-dk] Svar: Re: OSM-foredrag i Odense

Erik Klausen ekl at hjemmebedst.dk
Tor Maj 27 14:41:13 BST 2010

Hej Jens.

Jeg skal bruge en foredragsholder. I mangel af en sådan skal jeg bruge et slideshow til inspiration, og så tager jeg selv derned. Men første valg er en foredragsholder, der har prøvet det før, så sparer vi noget udviklingstid.

mvh. Erik

Hej Erik

Skal lige forstå det rigtigt - skal du bruge en foredragsholder eller et slideshow?

/Jens