[Talk-dk] Svar: Re: OSM-foredrag i Odense

Peter Brodersen peter at ter.dk
Tor Maj 27 15:47:44 BST 2010

Hej Erik,

Jeg kan godt holde et oplæg.

Den største risiko er nok, om jeg er "overbrugt" i PROSA-sammenhæng; jeg
holdt et oplæg på PROSAs ungdomsudvalgs Superhelte-arrangement i september
sidste år i Odense, samt havde tre dages foredrag i november sidste år i
hhv. Aalborg, Århus og Vejle, også for PROSA.

Men ellers er jeg frisk.

Mvh.
Peter Brodersen
(Findvej.dk, m.m.)