[Talk-dk] Svar: Kortlægningsfest Beder i morgen

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Søn Maj 30 12:31:55 BST 2010

On 28/05/2010, at 15.46, Erik Klausen wrote:

> Hej Freek (og resten).
>
> Jeg skal desværre til Tilst og kigge på køkken.
> Til gengæld skulle jeg nok kunne køre et par timer i Lystrup i morgen.

Freek og jeg nåede aldrig til Beder... jeg stødte til Freek ved Holme
skole, og så brugte vi 3-4 timer i området syd for Ringvej Syd.
Desværre er renderen nede, så I kan ikke få et link endnu. Vi blev
heller ikke færdige, for antallet af cykel- og gangstier i dette
område er _enormt_. Havde vi ikke haft vore GPS'er var vi nok faret
vid i labyrinten derude :-) Men, en god lørdag, herligt vejr og masser
af hvide område at kortlægge.

-- Morten