[Talk-dk] gang/cykelstier

Beck Niels nielsbeck at me.com
Ons Nov 3 09:50:26 GMT 2010

Hej!
Track, path og footway definitionerne lyder klare og enkle især da der
jo kan tilføjes tillæg af forskellig art.

Jeg har et problem med cykelstier i eget niveau i den ene side af
gader i København. Den aftalte markering for cykelstier antyder jo der
er cykelsti i begge sider. Eller det forventer jeg vil være tilfældet
når programmeringen til sin tid er gennemført.
Vh.
Niels