[Talk-dk] gang/cykelstier

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Ons Nov 3 20:17:01 GMT 2010

On 03/11/2010, at 11.53, Jakob Riis Josephsen wrote:

> Som et eksempel kan jeg tage følgende område du har rettet i for
> nylig: http://www.openstreetmap.org/?lat=56.09222&lon=10.24454&zoom=17&layers=M
> - Her er stierne der danner det deforme dannebrogsflag rent faktisk
> gode grusveje som (lovligt) anvendes af biler, så her rettelsen til
> sti decideret ukorrekt (GPS-tracket de er tegnet efter er faktisk
> optaget fra bil...).

Hvis der er almen adgang for private biler er jeg enig i, at vejen bør
tagges som highway=track. Jeg har tracket til fods og det er muligt at
jeg har været for aggressiv i de ændringer jeg har foretaget.

Jeg er imidlertid ikke enig i, at enhver skovsti hvor skovvæsenet
maser igennem med traktorer skal tagges som track. Det må afhænge af
den almene brug af stien.

-- Morten